Ce am mai scris ?
Loading...
sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Inelul cu diamante ideal

20:04
Inelul cu diamante ideal.... cred ca orice femeie si-l doreste. Multe femei nu au sansa sa primeasca un astfel de inel decat o data in viata, cu ocazia logodnei si e primit inaintea nelipsitelor verighete. Ma uit pe degetul meu si nu e...inelul finut, cu diamante mari frumos incrustate, cu design cat mai neobisnuit, inelul stralucitor pe care il visam odinioara. Daca ar fi sa descriu inelul asa cum aparea in visele mele de adolescenta, nici nu as sti ce sa va spun. Nu ajungeam niciodata sa-l vad din cauza emotiilor: ori aveam ochii plini de lacrimi de bucurie, ori lesinam de emotie inainte sa apuc sa il vad pe deget. Sau ma trezeam prea repede din vis. Nu stiu daca a fost ceva ca un semn. Cert e ca din lipsa de posibilitati, in cazul nostru momentul logodnei nu a mai existat. Pe deget e doar verigheta - o verigheta cu model simplu, nimic pretentios. Dar e primita din partea barbatului visat, ca simbol al iubirii lui eterne pentru mine, ca semn al statorniciei. Nelipsitele inele de logodna sunt deosebite fiecare in felul lor si am remarcat un lucru: atentia la detaliu. Multumesc orice femeie, oricat ar fi ea de pretentioasa. Si gusturile mele s-au schimbat in timp. Nici nu mai sunt adolescenta de odinioara, nu mai visez la diamante mari si forme neobisnuite..

1 comments:

 
Toggle Footer