Ce am mai scris ?
Loading...
miercuri, 16 ianuarie 2013

Femeile poarta tocuri pentru ca barbatilor le plac femeile pe tocuri ?

09:54
E adevarat ? Ce ziceti ? Femeile poarta tocuri pentru ca barbatilor le plac femeile pe tocuri.
Ma consider cat de cat normala si nu am tendinte tipic feminino-pitipocanresti sa am 100 de genti asortate cu 5000 de pantofi ultimul racnet, ma imbrac comod am incaltari frumoase, dar comode, cu platforme, cu talpa flexibila, cu tocuri nu mai mari de 5 cm, sunt perfect constienta de riscurile "toacelor" si stiu cat de dureros poate fi purtatul unui exemplar mai sexos.
DAR.tot sunt facuta din femeie si am si eu cateva perechi din alea care te fac cu 10 ani mai tanara si cu 10 kile mai supla. Am pantofi tortura, pe care stiu ca ii voi purta si ma va durea si sufletul dupa 2 ore cu ei in picioare, dar sunt ocazii cand tot trebuie sa ii port, si sunt perechi pe care trebuie sa le am si gata.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer