Ce am mai scris ?
Loading...
duminică, 24 august 2008

Frumusetea e un dar de la Dumnezeu !

12:46
Mi s-a intimplat ceva aproape inimaginabil. Ma simt eliberata – cred ca voi putea face lucrurile mult mai bine ca inainte. Au devenit mai limpezi. Acum mi-e mult mai clar ce vreau de la meseria mea. Nu mai am timp de fleacuri. Nu mai am timp nici macar sa fiu nesigura. Nu mai am , pentru ca a aparut aceasta raspundere, o raspundere uriasa – am devenit mama.
El a cules o stea de pe cer si mi-a daruit-o. Nu poti sa-ti spui “ OK, o sa vad eu la un moment dat ce s-a intimplat cu ea” .
E o mare raspundere – pentru mine cea mai mare .
Ma simt implinita si mai bogata sufleteste. Si sunt sigura ca ma va ajuta imens in cariera.
Acum imi cunosc cu exactitate prioritatile.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer