Ce am mai scris ?
Loading...
duminică, 8 aprilie 2012

Am primit papuceii -- yuppy

19:30
Scriam zilele trecute ca tocmai m-am inscris la un concurs organizat de zorilestore.ro in urma caruia primeam o pereche de papcuci gratuit.
Ei bine ? Cum sunt papucii?

Sunt superbi. Sunt asa cum mi i-am inchipuit.
Sunt de calitate. Ieri ca a fost zi frumoasa (astazi ploua) i-am purtat vreo 2 ore la o plimbarica scurta.
Datorita texturii materialului, asigura confortul ideal pentru zilele calduroase de vara.Imbina elementele esentiale ale unor incaltari lejere de vara, stil aerisit si se muleaza perfect pe picior.Talpa e foarte moale si flexibila
Calitatea si confortul sunt pe masura asteptarilor.

Multumesc zorilestore.ro

Participati si voi si primiti-va gratuit pereche de papuci dorita pentru ca promotia continua.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer