Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 25 octombrie 2012

"Oare lucrurile din jur te ajuta sa ai succes - sau te trag inapoi?"

08:11

Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa aud peste tot o melodie care nu imi placea deloc - la radio, la TV, in taxi, in localurile pe care le frecventam, iar apoi sa ma surprind fredonand melodia respectiva fara sa imi dau macar seama. Pur si simplu o detestam, insa nu imi puteam scoate din minte ritmul si versurile respective. 
Am gasit raspunsul in cartea lui Jeff Keller. Se pare ca mintea tinde sa se gandeasca la ceea ce i se repeta neincetat. Din pacate insa, mintea nu face distinctia intre mesajele care ne sunt utile si cele care ne dauneaza, astfel, daca auzim un lucru suficient de des avem tendinta de a-l crede si de a actiona in conformitate cu acesta. 
Asadar, exact cum un cantec pe care il auzim foarte des ne face sa ii fredonam versurile si sa ne gandim la acesta, tot la fel daca ne inconjuram cu mesaje despre modalitatea in care putem avea succes, gandire pozitiva, sfaturi de dezvoltare personala, toate acestea ne vor determina sa ne gandim in fiecare zi la succes, la cum ne putem indeplini obiectivele. In acest mod, daca ne vom ocupa mintea cu mesaje pozitive, vom deveni persoane pozitive si ne vom indrepta cu mai mult curaj catre indeplinirea scopurilor pe care le avem . Cu cat primim mai multe mesaje pozitive si ne aflam in prezenta oamenilor pozitivi, cu atat este mai bine. 
Dar...cum putem face asta? Foarte simplu: fiind inconjurati de prieteni pozitivi si citind carti si articole de dezvoltare personala cel putin 10 minute zilnic. 
Felicitari! Pentru ca exact asta faceti acum! Cititi cateva randuri scrise de mine, care reprezinta o sinteza a ceea ce pe mine ma pasioneaza, si anume dezvoltarea personala si profesionala!
Imi doresc ca in fiecare zi sa ne descretim impreuna fruntile pentru a privi inainte cu mai mult entuziasm!
Va doresc o saptamana cat mai usoara si pozitiva!

1 comments:

 
Toggle Footer