Ce am mai scris ?
Loading...
luni, 13 ianuarie 2014

Pentru ca meritam sa fim fericite

13:23

Niciodata nu m-am simtit asa de bine in aceste inceputuri de ianuarie  cand poate toate suntem putin euforice dupa zilele de sarbatoare si trebuie sa ne intoarcem la activitatiile curente

Imi propun inca de la inceput de an, sa fac orice pot pentru a ma “dezvolta”, pentru a face ca fiecare zi sa conteze.

Si nu concep amanari. Nu concep sa folosesc o anumita crema intr-o doza mai mica doar pentru ca e scumpa, nu concep sa nu folosesc zilnic acel parfum care mi-l doresc pe motiv ca e putin scumpicel si ca in zilele cu activitati obsinuite sa folosesc alte parfumuri care nu imi plac, care nu persista mirosul sau care nu sunt adaptate personalitatii mele si locului unde sunt.

Iar daca vorbim de parfumuri, se stie ca simtul olfactiv retine parfumul, care, oricat ar parea de neasteptat, il simt mai mult cei din jur pe care imi place sa ii “imbat” intr-un  mod placut, discret si total nederanjat.

Imi propun sa incerc noi arome,  parfumuri pe care credeam ca poate nu le merit sau care nu isi merita pretul, cand de fapt poate consideram ca mediul in care traiesc nu necesita un parfum scump. Ei bine, merit  un parfum scump, pentru mine, pentru zambetul si starea mea de bine.

Si atunci cand vreau ceva, nu mai stau pe ganduri, imi cumpar si folosesc zilnic.

Recent mi-am cumparat Lancome Poeme Eau De Parfum, un parfum cu o adevarata esenta lirica, ce imbie la o reverie romantica data de mireasma  creata de cuplul format din mac himalayan si ierburi. Poeme este o aroma bogata  de flori, oferind parfumului tonuri neobisnuite si un caracter cameleonic.lancomepoemeeaudeparfumpentrufemei5

E un parfum cu adevarat impresionant si cred cu tarie ca va deveni o adevarata semnatura personala a mea de care nu ma voi desparti asa usor.
M-ati considera putin "dusa" daca v-as pune ca isi pastreaza aroma si intre spalari, dar chiar si-o pastreza.

De cand il folosesc sunt poate numai un zambet, zambet dat de aroma placuta si felul cum ma simt atunci cand il port, zambet dat si de faptul ca observ cum ii fascineaza pe cei din jur, cum intorc capul, cum se intreaba ce parfum folosesc si dupa felul cum automat parca zambesc si ei atunci cand remarca mirosul.

Si poate de departe, ceea ce e de remarcat e faptul ca nu e scump.

Iar daca vrei un parfum cum nu se poate mai acceptabil si foarte calitativ,cu un raport pret calitate de invidiat, Roberto Cavalli Serpentine Eau De Parfum pentru femei e o alegere potrivita.

 robertocavalliserpentineeaudeparfump

Si credeti-ma ca nu fac un compormis, chiar daca are un pret cu adevarat de invidiat.

E un parfum fin, subtil, distins, facut pentru femeia cu atitudine si il recomand celor ce cauta eleganta.

Este potrivit pentru orice vârsta, nu cere o anume atitudine sau tinuta, nu e dulce, dar nici foarte fresh.

E ambalat intr-un flacon elegant care imbina tonuri dulci specifice apei de crin, mango si citrice combinate cu mirodeniile delicate ale unei paduri.

Roberto Cavalli Serpentine e poate un acel ceva care va da un aer irezistibil si senzual si totodata placut.

E un parfum care pur si simplu ma binedispune, l-am primit drept cadou de Mos Nicolae si e de-a dreptul minunat.  

Si dupa cum vad cat de placut e, nu cred ca ma voi plictisi curand pentru ca e un parfum interesant si foarte feminin.

Pentru ca fiecare zi e o una speciala, e o zi din viata mea, o zi in care pot incerca ceva nou.

Pupici!

2 comments:

 
Toggle Footer