Ce am mai scris ?
Loading...
luni, 22 septembrie 2008

Vreau sa traiesc iubirea, nu sa povestesc despre ea

13:00
La sfarsitul fiecarui an, incerc sa fac un bilant al lucrurilor care mi s-au intimplat, lucru care il face toata lumea – involuntar, fara sa te gindesti foarte mult, iti vin in minte toate lucrurile pe care le-ai facut in anul in care s-a incheiat. Trebuie sa recunosc ca mi s-au intimplat foarte multe lucruri bune, anul trecut, si pe plan personal, si pe plan professional, dar intotdeauna iti doresti mai mult.
Asa ca , in anul acesta imi doresc lucruri mult mai bune, dar cel mai multi imi doresc sa am liniste.Acum citiva ani, cind auzeam , in jurul meu, oameni care isi doreau, mai presus de orice, sa aiba liniste, nu ii intelegeam.
In ultimii ani am ajuns sa ii inteleg – simt si eu nevoia sa am cat mai multa liniste.
Nu am ambitii, am cel mult dorinte.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer