Ce am mai scris ?
Loading...
luni, 6 mai 2013

Bijuterii cu Swarovski de la Crystal Glamour

18:46
Toate femeile parca au devenit atrase de acele cristale care sclipesc din toate unghiurile,numite cristale Swarovski.
De fapt, moda cristalelor Swarovski nu a atins numai bijuteriile,as putea spune ca s-a extins. Au aparut cesuri cu Swarovski sau chiar obiecte de lenjerie intima toaletate cu aceste cristale. Unii chiar si-au personalizat masina cu aceste cristale stralucitoare,altii au  cumparat zgarda pentru cainele lor, altii si-au luat stick-uri USB personalizate cu aceste cristale, si lista poate continua.
Majoritatea femeilor cred ca au ramas doar la bijuterii. Eu sunt pur si simplu placut impresionata de aceste cristale si pe langa bijuterii,  am si doua obiecte vestimentare, as putea spune chiar personalizate cu cristale Swarovski.
Recunosc ca in timp am si primit vreo cateva, dar bijuterii obsinuiesc sa imi cumpar si singura.
Cand vad ceva care imi place si pe care il pot asorta cu tinutele mele, pur si simplu imi cumpar. O bijuterie draguta,neopulenta si cu gust completeaza perfect o tinuta office. Bijuteriile sunt un accesoriu pe care trebuie sa il variez cat de mult pot, la fel ca articolele vestimentare. Ideea de a avea una-doua bijuterii pe care sa le port la nesfarsit nu cred ca mi se potriveste, cum de altfel cred ca nu  ca se potriveste la nici o domnisoara sau femeie moderna.La fel si pentru ceasuri sau multe alte accesorii.
Mai putin telefonul pe care il schimb cam o data pe an.
Suntem altfel. De fapt, vremurile sunt altfel.
Prin septembrie anul trecut imi cumpasem un set cu colier, bratara si cercei din cristale Swarovski si care arata demential. Nota au dat-o si altii care le-au admirat.  Bineinteles ca nici eu nu sunt de acord cu impopotonarea super stralucitoare si opulenta adoptata de catre unele persoane. Imi place mult stilul oarecum simplu,elegant si de foarte bun gust.
Spre exemplu acest set format din colier si cercei cu cristale Swarovski transparente si amethist,pe care l-am vazut la CrystalGlamour( un magazin online de ceasuri si bijuterii cu preturi la indemana oricui) realizeaza o comuniune perfecta intre purtatoare si stilul elegant. Este radiant dar si misterios si aduce un plus de rafinament tinutelor dumneavostra preferate.Chiar si la unele tinute de ocazie.
set-cu-cristale-swarovski-11111013~l_1937552
Acest set mi-ar fi placut si in culoarea rosu sau de ce nu si albastru care ar fi dat o impresie de eleganta maxima si ar evidentia si mai mult.Imi plac mult si ca sunt in model heart. Ar fi fost dragut si unul multicolor, ideal pentru o tinuta(mai lejera) de plimbare sau o tinuta de shopping.
Totul e dupa gusturi.
Pupici!











0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer