Ce am mai scris ?
Loading...
sâmbătă, 18 mai 2013

Ce fel de genti va plac ?

22:25

Gentile au devenit un accesoriu lejer, care se poarta zi de zi, dand eleganta tinutelor noastre.

In general, port genti casual pe care le pot asorta cu usurinta la orice tinuta, indiferent ca merg la cumparaturi sau merg la o plimbare in parc in papuci.Recunosc ca de cele mai multe ori, imi e greu sa schimb des tot ce am prin  geanta si ca atare folosesc in timpul saptamanii doar doua genti(una mai eleganta la job si alta pentru alte iesiri). In weekend e alta treaba.

Asa ca am cateva genti echipate oarecum standard cu diverse.

Pentru deplasari la job, am si genti office, ideale pentru o tinuta eleganta si rafinata.

Si imi plac cele cu finisaje de calitate si pline de bun gust.Nici nu ma gandesc sa merg imbracata elegant cu o geanta de proasta calitate, si nu trebuie sa fie geanta de la un brand anume, importanta e calitatea materialelor, a cusaturilor si de asemenea design-ul si culoarea.

De curand mi-am luat si una stil plic pentru petreceri de care sunt foarte incantata. Desi imi plac si culorile simple, pe ultima mi-am luat-o intr-o culoare poate prea tipatoare. Dar imi place.

Are si un lantisor detasabil, foarte util daca vrei sa o porti ca geanta de umar sau ca un simplu plic de mana.Am luat-o de la PantofiSuper(un magazin online care comercializeaza o varietate mare de produse de calitate foarte buna la preturi mici)

geanta plic

In plac”cateodata” si gentile extravagante, unice, cum de altfel imi plac si  gentile mari, incapatoare, in care sa imi incapa acele mici “nimicuri” de infrumusetare(asa cum le numea cineva drag mie).Acestea as putea zice ca sunt preferatele mele. 

Imi plac cele cu compartimentare “gandita”, nu cele stil sac fara fund unde toate stau amestecate

Gentile trebuiesc asortate si cu celelalte accesorii pe care le purtam, fie ca vorbim de bratari,ceasuri sau de ce nu chiar o palarie(am vreo doua din astea, de care sunt tare mandra :P..o sa va povestesc vreodata).

Sper ca in curand !

Pupici !

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer