Ce am mai scris ?
Loading...
miercuri, 15 mai 2013

Stralucire de la Crystal Glamour

21:43
Atat la barbati si la femei, ceasurile au devenit un accesoriu foarte modern si de asemenea foarte util.
Ceasurile metalice de dama au inceput sa fie din ce in ce mai apreciate de sexul frumos.
Mie imi plac acele ceasuri de dama cat mai simple la aspect, de marime medie, culoarea de preferinta argintiu si de preferinta sa fie fara  fara briz-brizuri, Si  in general caut ceasuri care sa aiba si putin un aspect business. Dar mai depinde si de tinuta mea. Pentru ca in cutiuta mea am unul pink si de asemnea  unul rosu care il port cu placere atunci cand ma imbrac in diferite rochite multicolore si ies la o plimbare lejera.
Dar in general aleg ceva simplu si elegant, pentru ca de multe ori agresivitatea multicolora sau vulgaritatea mai mult “respinge” si nu prea e pe gustul meu,pe cand eleganta si bunul gust e de “aur”.
Pe langa aspect, de multe ori cand imi iau un ceas, ma uit destul de atenta sa aiba aiba geam tratat anti-zgarieturi. Nu vreau ca dupa 10-15 utilizari sa il vad zgariat. Pentru ca nu o sa il mai port. Si nu ma intereseaza chiar deloc sa aiba geam de safir sau mai stiu eu ce. Categoric il vreau calitativ, si spun cu tarie ca nu ma jenez daca imi iau un ceas de 250 lei si poate de o marca obisnuita dar de calitate si nu ma simt deloc inferioara daca cineva de langa mine are ceas de 2500 Euro.Si chiar si la haine, nu sunt genul de om care sa ma laud cu pretul dat pe un accesoriu sau o pereche de jeansi sau mai stiu eu ce .
ceas-de-dama-luxury-white-omaki-cu-cristale-swarovski~l_3665909 Spre exemplu ceasul din  imaginea alaturata comercializat de CrystalGlamour(un magazin online de ceasuri si bijuterii la indemana oricui si care ofera o diversitate foarte mare de produse. ) m-a atras cu stralucirea lui. Imi place mult si asezonarea lui cu cristale Swarovski si ce mi s-a parut destul de ingenios e acea bratara reglabila.
Ceasul din imaginea alaturata combina argintiul cu stralucirea cristalelor Swarovski si a insertiilor albe din carcasa cadranului, dandu-i un aspect vesel si luminos.
Si pot spune ca e un model care se adreseaza celor care doresc sa fie mereu in ton cu moda. E destul de potrivit purtarii zilnice si il poti asorta cu usurinta la multe tinute, de la jeans pana la rochite fine de vara.
Imi place sa vorbesc despre lucrurile care imi plac si care ma fac sa ma simt bine.
Pupicei!

2 comments:

  1. Foarte frumos magazin, am primit si eu un cadou de la CrystalGlamour cand am facut comanda. Seriosi, de asta ii recomand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt clienta acestui magazin, am primit de multe ori cadouri pe langa ceea ce comandam. Seriosi, produse de calitate si preturi extraordinare.

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer