Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 8 august 2013

Si fata ta are nevoie de gimanstica de intinerire

09:00
Chiar daca o sa imi spuneti ca urmati un program de fitness bine pus la punct, o sa va spun ca insasi fata voastra are nevoie de  propriile exercitii de gimnastica pentru a se mentine frumoasa, stralucitoare si cat mai tanara.
Numita poate putin impropriu, gimnastica fetei este recomandata de cel putin o data pe saptamana, pentru ca muschii fetei si tesuturile ei sa ramana elastice si sa favorizeze fizionomia. Iar daca fata dvs. indica oboseala accentuata, din proprie experienta va spun ca un program zilnic de gimnastica faciala poate face minuni.
A nu se intelege ca un program de gimnastica faciala va scuteste de curatirea si ingrijirea tenulul dvs. si de hidratarea cu cremele potrivite tenului dvs.
Eu cand practic astfel de exercitii, obisnuiesc sa le fac cu ochii inchisi si sa las grijile deoparte, incerc sa imi impun o stare de calm.
Nu am exercitii foarte sofisticate.
Spre exemplu fie imi umflu ambii obraji ca si cand as vrea sa suflu intr-o lumanare sau eventual obisnuiesc sa casc cat pot de mult, sa rad cu gura cat mai mult deschisa si cu ochii inchisi.
Apoi obisnuiesc sa imi ridic sprancenele si pielea de pe frunte, sa rotesc poate putin capul de catre 3 ori in stanga si 3 ori spre dreapta, sau poate chiar sa imi arunc capul pe spate energic ca sa imi intind pielea de pe barbie.
Sunt poate simple exercitii cu care m-am obisnuit si care pe langa ca imi mentin tenul intr-o stare buna, ajuta la incetinirea apartitiei ridurilor si a imbatranirii pielii si pe langa toate astea imi dau si o stare de bine. Incercati poate in zilele in care dupa o zi obositoare, simple exercitii va fac sa va simtiti mult mai bine si sa fiti mult mai luminoasa.

1 comments:

 
Toggle Footer