Ce am mai scris ?
Loading...
duminică, 22 septembrie 2013

Ce inseamna eleganta ?

18:13

As putea incepe simplu printr-o intrebare simpla : ce inseamna sa fii in pas cu moda?

A fi in pas cu moda, inseamna sa te simti tu insuti, sa-ti alegi articolele vestimentare astfel incat ele sa iti dea o senzatie de confort, dincolo de aspectul lor estetic.

A fi eleganta, inseamna sa te imbraci in asa fel incat oamenii pe care ii intalnesti sa-si aminteasca dupa ce ai plecat ca erai frumos imbracata, aratai bine, fara a tine minte exact ce anume purtai.

Notiunea de eleganta o asociezi obligatoriu cu calitatea materialului care trebuie sa fie astfel croit, incat sa iti scoata in evidenta ceea ce ai frumos, si sa iti ascunda eventualele defecte.

Moda se schimba de la an la an si impune mereu alte materiale, alte nuante si de asemenea alte moduri de a le croi…rochii cu flori

De obicei, cand imi cumpar haine, nu am asa multe prejudecati, desi multi spun ca mi se potriveste de minune genul romantic.

Asta nu inseamna ca port tot timpul acelasi gen.Pot folosi oricand o pereche de balerini sau pantofi cu toc inalt, rochii simple sau simple fuste mai scurte etc. Sau de ce nu niste pantaloni/colanti destul de la moda in zilele astea.

Nu de multe ori daca am o rochie poate mult prea inchisa sau neagra o asociez poate cu un ciorap rosu pentru a-mi da un aer sic si tineresc.

Iar de cele mai multe ori, urmaresc din moda actuala ceea ce se potriveste cel mai bine cu personalitatea mea..

Si poate ca e normal sa fim in pas cu moda, moda care ne avantajeaza.

Adoptarea modei e poate si o problema de educatie si poate de intuitie si viziune feminina.

Dar cu toate astea, niciodata nu am putut sa refuz poate hainele cu imprimeuri florale, chiar daca uneori imi spun ca acestea sunt potrivite doar fetelor foarte inalte si suple.

Dar ma descurc…si cel mai important ma simt bine in pielea mea.

La fel ar trebui sa va simtiti si voi.

Pupici!

3 comments:

  1. imbracamintea curata si corect asortata, cumulat cu ceea ce ti se potriveste e atu-ul perfect

    RăspundețiȘtergere
  2. ingrijire continua...asta trebuie sa aveti in minte

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer