Ce am mai scris ?
Loading...
sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Cadouri pentru toti de la Fungift.ro

10:21

E frumos sa daruiesti, dar e si mai frumos atunci cand primesti :P.

Astazi, in ajun de Sf. Andrei priveam de la fereastra biroului,oarecum euforica inaintea acestor zile de sarbatoare, cum un curier intra in cladire cu un buchet de flori si o mica “plasuta”. Curioasa cum sunt din fire am incercat sa observ incotro se indreapta mai exact. Ei bine, o colega Andreea era destinatarul.

Tocmai primise un buchet frumos de flori si un cadou simbolic pentru birou de la un colaborator sau poate un admirator secret. Frumos gestul si de asemenea modalitatea de livrare aleasa. Cadoul primit era de la Fungift.ro(se vedea pe ambalaj) un cadou util pentru birou dar buchetul de flori parea sa simbolizeze ceva mai mult decat o simpla colaborare:P.

De altfel, am vazut ca Fungift.ro e un loc unde poti gasi cu usurinta diverse idei de cadouri fie daca esti in cautarea de cadouri pentru femei,cadouri pentru barbati sau cadouri pentru copii dar de asemenea observ o gama variata de cadouri de Mos Craciun, decoratiuni Craciun etc.

Incep sa ma uit la varietatea de cadouri, unele par atat de simple si dar pline de insemnatate, ma uit la preturile accesibile oriciu, incat nu ai motive sa spui NU din cauza bugetului.

Romantica si iubitoare cum sunt din fire, ma uit si ce mi-as dori sa primesc, ce m-ar inveseli dar astept sa fiu surprinsa. Aproape an de an, am spus waw, am fost surprinsa cum gandurile imi sunt citite.

Spre exemplu aceasta rama foto ce leviteaza, in forma de inima, e poate un cadou ideal pentru o persoana indragostia.

cadouri pentru femei

Imi place optiunea de impachetare cadou care te scuteste uneori de multi nervi si timp pierdut si ce mi-a placut mult e ca poti gasi si unele cadouri pentru birou, destul de utile atunci cand vrei sa faci anumite cadouri colegilor sau colegelor de birou in functie de personalitatea fiecaruia.

Cu cativa banuti poti face colegilor de birou mici cadouri simbolice. Chiar daca tu nu vei primi initial, vei vedea ca te vei simti mult mai bine, daruind.Nu vorbesc prostii, incercati, observati atitudinea celor de langa voi. Bradut-la-birou-poza-t-D-n-bradut_400x400px

De asemenea, categoria cadouri de casa pentru Craciun e poate de departe cea mai perfecta si utila mie. Usurel in spatele calculatorului si din cateva click-uri poti sa trimiti diverse atentii rudelor tale, prietenilor si cunostiintelor tale.

Dop-Am-gresit-hornul-poza-t-D-n-2-dopuri-400 cadouri pentru Craciun

Oricine isi doreste sa primeasca un cadou, iar micile atentii din partea noastra vor fi rasplatite pe masura.

Pentru ca fericirea si veselia e o atitudine, intretinuta in perioada sarbatorilor de iarna de cei dragi si cadourile primite.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer