Ce am mai scris ?
Loading...
miercuri, 12 februarie 2014

Cum alegi bijuterii pentru o petrecere …

22:32

De-a lungul timpului am participat la multe petreceri elegante, inclusiv nunti si botezuri.Unele dintre ele adevarate petreceri de fite. Nu sunt adepta fitelor dar  dar imi place luxul si eleganta, imi plac petrecerile cu eticheta,petrecerile unde toti se imbraca elegant, unde bunul gust e la el acasa. Imi place sa observ modul cum se imbraca femeile,cum isi pun in evidenta silueta, cum isi accesorizeaza tinuta cu bijuterii speciale, fie din pietre pretioase sau semipretioase.

Ultima petrecere mai eleganta a fost un botez  saptamana trecuta. Am adoptat o tinuta vesela ca sa zic asa care sa imi puna in evidenta tineretea:o rochie oarecum simpla de culoare alba cu portocaliu care imi dadea un aer vesel si tineresc.

Insa orice tinuta vestimentara trebuie perfect accesorizata ci bijuteriile potrivite. Bijuteriile ma insotesc zilnic si pot spune ca le iubesc, fie ca sunt din aur, argint sau pietre semipretioase(smarald, rubin, safir, tanzanit, topaz bleu, ametist, citrin, granat, peridot etc.).

Spre exemplu acesti cericei parca ma inveselesc numai cand ii privesc. Sunt delicati si plini de eleganta, ideal de purtat la o petrecere speciala.

thumb_cercei-ametist-rotund-picatura

Sunt de cele mai multe ori adepta metalelor pretioase sau pline de fantezie.Dar si cele cu pietre semipretioase imi fac zilele frumoase.Imi plac cele in set, care imi dau o siguranta si un plus de stil. Chiar si argintul da un aspect foarte elegant fie daca bijuteriile sunt sau nu asezonate cu pietre. Cerceii batuti cu cateva pietre stralucitoare parca ma inveselec imediat.

Si acest set Sublime cu safire e atat de placut incat da un aer special oricarei femei.E o bijuterie care diferentiaza orice femeie  prin eleganta si pretiozitate!
Setul este format din cercei si pandantiv cu lant.

thumb_set-sublime-safire

Bijuteriile au menirea sa ofere oricarei femei  o alta eleganta si unicitate. Pentru ca de cele mai multe ori as putea spune ca femeile si bijuteriile spun impreuna o poveste frumoasa pe care nu te saturi sa o “privesti”.

Femeile iubesc bijuteriile pentru ca sunt stralucitoare si pentru ca atunci cand le purtam ne punem in evidenta stilul personal. Insa nu ar trebui neglijat faptul ca acestea trebuie sa fie in pas cu moda. E poate un mic truc prin care adaugam stralucire tenului si tinutei noastre, la fel cum tocurile inalte sau gentile cu care ne asortam, pun in evidenta personalitatea.

Si nu e usor sa stii sa le alegi, mai ales daca vorbim de o petrecere.

Si stiti cum se spune ca: bijuteriile fac frumoase femeile urate iar pe femeile frumoase le fac si mai frumoase.

Pupici!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer