Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 27 februarie 2014

Alege frumusetea Bio

07:12

In ultima vreme ma straduiesc si vreau sa incerc pe cat pot sa duc o viata cat mai sanatoasa.

Pentru asta fac sport, sunt atenta la alimentatie, incerc sa ma relaxez suficient si ma straduiesc cat pot de mult sa folosesc si produse cosmetice bio, indiferent daca este vorba de un sampon de par, o pasta de dinti, o crema de corp sau chiar produsele de make-up.1959375_10152463266272345_1630782351_n

Folosesc produsele cosmetice bio, pentru ca  incerc sa imi pastrez frumusetea si sa imi mentin sanatatea pielii si incerc sa evit pe cat pot sa imi umplu corpul cu unele “chimicale” care stiti prea bine cat sunt de daunatoare pielii cat si corpului nostru, de la simple iritatii pana la cancer de piele etc.

Si de cele mai multe ori prefer sa dau putin mai mult pe o crema bio de calitate, facuta din ingrediente naturale, fara parabeni, conservanti, coloranti sintetici etc. Ma astept ca in timp sa ma mentin cat mai frumoasa, sa fac mai putine riduri si iar intr-un final sa folosesc mai putine produse cosmentice.

Increderea in produsele cosmetice bio o am datorita faptului ca acestea sunt fabricate dupa reguli foarte stricte pentru a primi certificarea destul de drastica de la BDIH (Germania), Ecocert (Franţa), Cosmebio (Franţa), ICEA (Italia), Biogarantie(Belgia) etc. Aceste organizatii au rolul de a garanta calitatea acestor produse, precum si lipsa oricarui produs sintetic din compozitie.

Iar daca vorbim de calitate, aceste creme cosmetice bio si-au dovedit eficienta in timp atat in testele de laborator cat si datorita feedback-ului foarte pozitiv primit de la consumatori.

Multe produse cosmetice bio,organice, de la renumite branduri internationale consacrate precum Lavera (unul dintre cele mai bune la nivel mondial si cu care ma impac cel mai bine), Weleda, Saloos, Rampal, Bioderma, Latour, Biotherm, Revica, Cattier, La Roche-Posay le-am descoperit pe aoro.ro, si la preturi de invidiat comparativ cu preturile practicate pe piata.

Ei bine, daca nu ati folosit produse bio pana acum, trebuie sa stiti ca sunt putin mai scumpe decat produsele cosmetice clasice si datorita faptului ca acele certificari de calitate sunt costisitoare dar sanatatea voastra ar trebui sa fie pe primul plan.

Ganditi-va poate numai la rujul care inevitabil o mica cantitate ajunge zilnic in corpul nostru, ruj care poate contine unele toxine.

lavera-faces-bio-wild-rose-crema-intensiva-liposome-cream-ten-uscat___4Recunosc ca am inceput sa folosesc cosmetice bio doar de prin toamna anului trecut. Si pentru ca pun mare pret pe tenul meu, am inceput cu o crema Lavera Faces Bio Wild Rose care mi-a placut mult, fiind impinsa putin de dorinta de a scapa de unele iritatii din zona ochilor si pentru a estompa putin unele inceputuri de riduri si care mi-a dat asa o senzatie placuta pe piele si un ten aspectuos si sanatos, apoi am continuat cu un fond de ten si un lapte de curatare de la Biotherm  si tot asa.

Tot de la Lavera folosesc si o crema bio nutritiva pe baza de ulei de argan pentru anumite pete inestetice iar de la Saloos un ulei de masaj tot pe baza de argan care e de-a dreptul divin. Recunosc ca nu am schimbat tot si ca mai am mult, dar incerc usor sa fac tot ce pot pentru frumusetea mea.

Iar acum astept vara sa imi caut o crema pentru protectie solara pentru ca vreau protectie eficienta, vreau un bronz frumos si nu vreau pete sau alte arsuri inestetice si pentru ca vreau sanatate.

Inchei prin a va spune ca in zilele noastre nu ai motive sa nu fii Bio, nu pentru ca asa e la moda, ci pentru sanantatea ta.

Pupici!

1 comments:

  1. adevarul e ca sunt destul de scumpicele.
    Pentru ten am zis sa incep sa folosesc si eu...Prefer sa fac economii prin alte parti

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer