Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 13 februarie 2014

Cum obtii o fata seducatoare

07:53

As incepe prin a spune ca sunt poate unele femei, dar si barbati care considera ca machiajul este o frivolitate. Cu toate astea, sunt de parere ca machiajul “cuminte” este o forma de politete si un fel de cerinta sociala, insa machiajul bine lucrat, cu farduri cu culori cautate, este o opera de seductie, de arta.

Nu ma intelegeti gresit, sunt adepta unui machiaj care se doreste natural si nu o masca colorata.vitamine-mare

Un machiaj nu trebuie sa schimbe expresia fetei, ci sa sublinieze aspectele care o avantajeaza si sa produca un aspect placut atat in cazul luminii naturale cat si in cazul celei artificiale.

Se stie ca fardurile de culoare inchisa au rolul de a acoperi unele imperfectiuni pe cand cele mai deschise scot in evidenta trasaturile fetei. Si de aceea de cele mai multe ori folosim doua nuante de pudra, una mai deschisa si alta mai inchisa, prima aplicandu-se cea mai deschisa.

Fardarea are menirea de a sugera prospetime in cazul fetelor tinere iar in cazul femeilor mai in varsta sa dea aspect de intinerire si frumusete. Se stie ca o pudra gresit aleasa face ca fata noastra  sa para mai batrana si nenaturala.

Fardarea variaza si de momentul zilei,de tendinte, de culoarea parului, a ochilor sau a hainelor ca sa nu zic ca se tine cont si in functie de marimea nasului si aspectul buzelor.

Trebuie tinut seama de natura tenului.Astfel, in cazul unui ten gras putem folosi pudra si fardul fara nici o grija, pe cand in cazul tenului uscat, obrazul trebuie uns in prealabil cu putina crema grasa.

Culorile fardului trebuie intotdeauna sa fie in armonie cu nuanta pielii,parului, ochilor.

Daca as vorbi de produse preferate de fardare, de departe cele mai apreciate de catre mine sunt produsele “Max Factor”, “Maybeline” sau “L´Oréal Paris”.De-a lungul timpului am incercat si Vichy,Rimmel sau Yves Saint Laurent.

Sunt mai mult decat accesibile la pret, iar calitatea e imbucuratoare si asta o spune atat obrazul meu care se simte bine cat si cei din jur care apreciaza machiajul meu.loreal-paris-true-match-pudra-compacta___5

L´Oréal e gama de produse de make-up cu care mi-am cam obisnuit tenul in ultima vreme. Pe baza nuantei tenului meu pot alege cu usurinta un fond de ten o pudra sau un blush. Daca vorbim de pudre,L´Oréal Paris True Match e pudra care imi pastreaza aspectul tineresc al fetei si imi da o luminozitate care ma avantajeaza si plus ca are un aspect natural.

E usor de aplicat si pare ca se adapateaza perfect pielii mele. Imi place modul cum se finiseaza, cum acopera,cum aluneca,cum pielea mea straluceste de sanatate.

Imi place de asemenea ca fata nu arata incarcata, are o textura frumoasa si pare ca nu accentueaza ridurile. Cu toate avem macar cateva riduri:P. Sa nu spuneti ca nu aveti deloc.

Arata bine incat poti spune ca uneori iti vine sa te mangai de una singura.

Imi place si ca nu lasa urme. Spre exemplu atunci cand vorbesc la telefon am observat ca nu lasa urme.Cred ca ar fi potrivit chiar daca aveti pielea mai putin stralucitoare.

Daca aveti probleme cu cearcanele, am observat ca le acopera destul de bine.

Adevarat e ca nuantele le variez destul de mult pe timp de vara sau iarna.

De aceeasi calitate, din ce am folosit a fost si Teint Idéal de la Vichy. Nu am fost dezamagita, dar imi place sa incerc.

Insa subliniez ca produsele de make-up se comporta diferit de la persoana la persoana, de la ten la ten.

Mare atentie, fardul nu se aplica niciodata pe un obraz necuratat.

Pentru sanatatea pielii, in fiecare seara trebuie indepartata orice urma de fard.

Dimineata, inainte de a incepe sa ne fardam, obrazul trebuie spalat cu apa obisnuita, trebuie uns cu un strat subtire de crema adaptata tenului nostru.

Nuanta machiajului e de cele mai multe ori o problema de gust personal. Si subliniez ca recomand un machiaj care da un aspect cat mai natural, care e de departe cel mai placut.

Pupici!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer