Ce am mai scris ?
Loading...
miercuri, 27 martie 2013

Vreau sa ma simt bine

20:58

Zilele acestea observ o promotie mai mult decat interesanta de la zorilestore.ro.

Mai exact. ZorileStore.ro a inceput Curatenia de Primavara.

Si odata cu asta, imi fac cadou un produs de incaltaminte ales de mine,in urma caruia sa comunic cat de bine ma simt.

De obicei ma uit dupa sandale din piele naturala, cu design modern si destinate purtarii zilnice. Daca gasesc si un model care sa ma atraga si care sa aiba si talpa ortopedica, atunci sunt pe deplin multumita.Si obisnuiesc sa port si sandale cu toc, sandale cu platforma sau sandale fara toc.

Depinde, unde le port, vremea de afara sau cat de remarcata vreau sa fiu.

Preturile observ ca sunt  accesibile iar  produsele sunt de calitate.

In ultima vreme am inceput sa dau sandalele pe balerini. Balerinii SUGAR pentru femei LITTLE HAIAU STRIPE(numarul 38) de la zorilestore.ro mi-au atras atentia. Si m-au facut sa uit de sandale.

balerini

In general port balerini. Si port asortati in functie de locul unde trebuie sa fiu.Imi plac si balerinii din piele,cei casual sau office.

Dar cel mai important la balerini e sa fie comozi, putin eleganti si daca e sa ma gandesc la cei de strada cum sunt cei alesi de mine, acestia trebuie sa fie in diverse culori. Culori calde, vesele si atragatoare.

Cei alesi de mine imi plac mult.

Ma gandesc ca sunt comozi,design-ul e placut si plus ca i-am ales ca au o culoare vesela menita sa atraga atentie si sa imi de-a un zambet sagalnic mie.

Pupici!

3 comments:

  1. Tu ai primit balerinii astia? Ce numar ai ales?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @irina - da, am primit balerinii. Livrarea a fost ok.Marimea comandata a fost 38 si imi plac, doar ca mai astept putin sa se mai incalzeasca afara pentru a ma bucura la maxim de ei.

      Ștergere
    2. merci pentru raspuns! eu am solicitat nr.37 si mi s-a spus ca nu mai sunt pe stoc, desi pana la inscrierea mea, doar 3 solicitari au mai fost cu numere diferite...

      Ștergere

 
Toggle Footer