Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 4 aprilie 2013

Mai exista “bun gust” in alegerea parfumului potrivit ?

07:01

Multe dintr noi poate nu stim ce presupune alegerea unei esente si bunul gust în parfumerie si care sunt diferentele între un parfum de masa si un parfum de arta,acel parfum elitist care te-a cucerit pentru totdeauna.

Poate ca alegerea unui parfum presupune o stare aparte, si pot spune ca exista un cod al bunelor maniere chiar si atunci cand vine vorba despre alegerea unor parfumuri pentru femei.

Cand caut un parfum pentru mine, ma orientez catre o mireasma aparte. Si aproape de fiecare data imi acord timp suficient pentru alegerea unui parfum. Nu e un lucru care in 5 minute sa il fac.

Sunt momente cand intr-o zi imi place un parfum, in alta zi imi place altul.

Uneori parca alegerea parfumului depinde si de cum ma simt, de emotiile prin care trec in momentul respectiv(daca sunt putin exuberanta sau doar putin melacolica, daca parfumul vreau sa ma revigoreze sau doar sa imi mangaie personalitatea) sau depinde si de vremea de afara. Obisnuiesc de multe ori sa folosesc un parfum pe timp de iarna, parfum care nu il folosesc niciodata vara.

Mai mult parfumul depinde si de tinuta si locul unde urmeaza sa merg(la job, la o plimbare de seara in aer liber, sau la o iesire selecta).

Astfel ca atunci cand ma imbrac intr-o tinuta lejera sau putin sport, obisnuiesc sa adopt un parfum cu o mireasma proaspata, sau putin florala, iar cand merg la o intalnire selecta de seara obisnuiesc sa “port” un parfum cu influente floral orientale cum este Calvin Klein Euphoria,care m-a captivat inca de la prima folosire.

calvin-klein-euphoria-eau-de-parfum-pentru-femei___2

Si ceea ce se spune, ca alegerea unui parfum  se poate compara cu degustarea unui vin sau a unei sampanii de calitate, e perfect adevarat.

Parfumul Calvin Klein Euphoria,creat pentru femeile mature si inteligente, se deschide prin esente de rodie, tonuri verzi, curmal japonez ce se continua cu note de orhidee si lotus. Sfarsitul perfect echilibrat al parfumului e realizat din arome de mosc, cihlimbar, tonuri de crema, violeta, mahon. E parfumul meu de suflet pe care il cumpar mereu cand se termina.

Alt parfum de care m-am indragostit iremediabil este Hugo Boss Boss Woman, un parfum care imi da incredere in zilele in care am diverse intalniri la job.

 hugo-boss-boss-woman-eau-de-parfum-pentru-femei_

Mireasma irezistibila de fructe exotice parca imi da un aer sofisticat si irezistibil in zilele in care trebuie sa ma imbrac elegant. E un parfum care iti da incredere in sine, menit sa atraga toate privirile.

Pai da, orice femeie care se respecta, pe langa alte parfumuri, trebuie sa aiba si din gama asa numitelor “parfumuri-semnatura”, acel parfum care o caracterizeaza, si de care nu se poate desparti.

E la fel ca la barbatii care sunt admiratori inraiti ai unei marci de automobil.

Cat despre doza de aplicare a unui parfum,as putea spune ca e de “prost gust” sa aplici o cantitate in exces dintr-un parfum si sa mergi la o intalnire de afaceri, la o iesire selecta sau la o simpla intalnire intr-un spatiu restrans.Si un parfum trebuie sa ne defineasca personalitatea si atitudinea.

Imi place sa “savurez” diferite miresme, si de multe ori realizez ca de fapt ador un anumit parfum sau un anumit ingredient,o anumita mireasma pe care inainte nu eram sigura ca o sa imi placa.

E poate la fel cu tehnologia culinara. Pana nu incerci …nu o sa stii daca o sa iti placa sau nu.

Pupici.

1 comments:

  1. rareori mai observ pe strada sau oriunde o femeie care sa ma dea pe spate cu mirosul placut al parfumului , de mult ori sunt dat pe spate de duhoare ..probabil si criza asta e de vina.

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer