Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 18 aprilie 2013

Astazi ma ocup de el

12:24

In curand se apropie sarbatoare de Paste, si de la o vreme se obisnuieste sa se faca cate un cadou simbolic prietenilor(un ou rosu,cozonac,iepuras),membrilor familiei, dar intotdeauna partenerului de viata.

Asa ca astazi ma ocup de iubitul meu. Si nu prea stiu ce sa ii iau.Nu vreau obiecte vestimentare, nu mai vreau diverse gadget-uri de birou. Asa ca m-am orientat spre un ceas. Pentru ca are o pasiune pentru ceasuri si nu din cele ieftine de 30 lei.Caut un ceas de calitate si pe care sa il poarte cu placere.

Nu va ganditi ca ma orientez la modele stil Gigi Becali sau Adrian Mutu in valoare de mii de euro. Ceva decent si placut.Criza/precautia e putin si la mine.

Din tot ce am cautat pe internet, am ajuns la acest ceas Orient quartz. E atragator, imi place, cureaua maro din piele ii da clasa si impune respect si admiratie. Pot spune ca il reprezinta si ca il va purta cu placere.

ceas orient quartz

Mi-a placut ca are forma carcasei: dreptunghiulara nici prea mititica si nici prea mare, materialul carcasei este din otel inoxidabil, are rezistenta la apa de 50 m.

Clasa e oferita si de indicatori orari  tip mixt, de cadranul negru care e asortat cu gust si perfect integrat in ansamblu, are si functii: hms, data si de asemenea ofera si garantie internationala de 2 ani.

L-am gasit la OnlineBijoux.ro - un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare, unde fiecare isi poate gasi cu usurinta ceva placut si de asemenea poti gasi idei de cadouri de Paste si nu numai atat pentru barbati cat si pentru femei.Aviz barbatilor care pot cauta bijuterii online pentru cadouri.

Eu am ajuns la ei, undeva in ajunul Craciunului, cand dornica sa am cat mai multe accesori pentru serile de sarbatori si revelion cautam bijuterii fashion pentru sarbatori, Si a fost foarte bine.Mi-am luat atunci niste bijuterii cu cristale Swarovski care au atras toate privirile prin stilul, eleganta si stralucirea lor.

Voi obisnuiti sa oferiti cadouri de Paste ?

Pupici.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer