Ce am mai scris ?
Loading...
duminică, 21 aprilie 2013

Ora exacta de la Crystal Glamour

16:19
La fel ca barbatii, si noi femeile am inceput sa devenim pasionate de ceasuri.
Ceasurile sunt acele accesorii care dau stil si clasa oricarei persoane, fie ea femeie sau barbat.
Si daca e sa ma gandesc la ceasuri, pot spune ca un ceas trebuie in primul rand sa ma reprezinte, sa reprezinte personalitatea mea.
Ceasurile pe care aleg sa le port, sunt in functie de locul unde ma deplasez, si categoric incerc sa le asortez cu genul vestimentar adoptat.
In momentul de fata, am 6 ceasuri care le port cel mai des. Restul, sunt pe undeva “aruncate” intr-o cutie uitata de vreme.
De la o vreme, asta insemnand de aproape 2 ani,odata cu schimbarea job-ului, obisnuiesc sa port zilnic acele ceasuri business,elegante si atragatoare prin calitatea si rafinamentul lor, menite sa se asorteze cu tinutele mele zilnice tip business/casual-office si sa simbolizeze profesionalismul.
Astfel, intr-o sedinta la birou,sau micile mele intalniri de afaceri ceasul constituie un accesoriu foarte important si purtarea acestuia trebuie sa se supuna anumitor reguli.
Daca pentru barbati de afaceri, imbracati la costum, ceasul business(in opinia mea) trebuie sa fie un model clasic, elegant, rotund,categoric extraplat si sa aiba categoric cureaua din piele, pentru mine ca si femeie consider ca un model finut  si de calitate cu bratara din otel inoxidabil e poate destul de potrivit.
Serile, sau diferite intalniri de grup cu persoanele cu care colaborez, un ceas cu Swarowski tip bratara e un accesoriu menit sa sugereze rafinament,clasa si respect fata de persoanele de langa mine.
Sfatul meu, indiferent de unde esti,trebuiesc evitate privirile catre ceas in momentul acestor intalniri.
Si mare atentie, niciodata nu purtati un ceas ieftin,fals sau deteriorat. Mai rau faceti.
Pe piata au aparut si ceasuri cu cadrane dreptunghiulare,sau cu cadrane din ce in ce mai mari, care sunt in tendinte si destul de apreciate.
Au aparut de asemenea ceasuri in nuante de negru,mov,alb sau pink cu un segment de piata destul de bogat.
De asemenea au aparut ceasurile accesorizate si decorate cu cea mai mare grija cu deosebitele cristale Swarovski. Acestea, aduc un plus de rafinament si reprezinta un cadou ideal pentru noi, femeile. Am simtit-o pe pielea mea, atunci cand am primit un ceas cu Swarovski.
Ceasul trebuie vazut ca o bijuterie pe care trebuie sa o variezi, ca o schimbare a imaginii.
Un model foarte drag mie este acesta, ceasul Luxury White&gold Omaki, un ceas de lux in culoare de argint si aur asezonat cu cristale Swarovski.
luxury-white-gold-omaki~l_3728951
Si ceasul reprezinta de departe, poate acel accesoriu care poate completa cu succes o tinuta, indiferent de locul unde suntem, fie la birou, la o iesire de seara, o iesire cu prietenii sau pur si simplu o plimbare.
Un model ca cel de mai jos aflat in oferta CrystalGlamour(un magazin online de ceasuri si bijuterii la indemana oricui si care ofera o diversitate foarte mare de produse), as putea spune din categoria lux il port deseori la birou si este perfect pentru completarea tinutei mele. Are rolul de a da o nota de leganta si finete fara margini.
E un model simplu, cu cristale transparente, nu e incarcat excesiv si e pur si simplu placut si luminos.
l_4192148
Un ceas placut,poate chiar clasic si elegant, poate da un plus tinutei tale ajutandu-te sa te remarci in orice colectiv.
Pupici!

1 comments:

 
Toggle Footer