Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 25 aprilie 2013

Scoateti rochitele sa zambeasca

15:53

Sper ca v-ati dat seama din articolele mele precedente ca sunt pasionata de moda, si ca orice femeie moderna incerc sa am cat mai multe haine femei si accesorii, astfel incat orice aparitie sa fie una speciala si ingrijita.

Incerc de foarte multe ori sa surprind(nu vulgar), sa fiu cat se poate de unica, sexy si de asemenea sofisticata.

In ultimele zile primavara a invadat peste noi, poate prea dintr-o data.Incep deja seara cand ajung acasa sa readuc in prim plan garderoba de primavara, caut balerinii, sandalele, caut bluze de primavara,caut rochiile acelea care imi plac foarte mult. Desi ma imbrac de foarte multe ori in pantaloni sau colanti, rochiile sunt preferatele mele. Sunt parca visul meu. Ma simt parca mult mai feminina si parca plutesc uneori. Imi plac mult si rochiile muticolore, rochiile inflorate de primavara, rochiile in culori vii care simbolizeaza veselie, care imi dau un zambet toata ziulica si o croiala care sa ma avantajeze si care sa imi puna in evidenta formele feminine intr-un mod placut.

Si pot spune ca de foarte multe ori atrag toate privirile.Cand caut rochii femei, pot spune ca important e ca rochia sa ma exprime pe mine,personalitatea mea sofisticata (uneori jucausa) si sa se “aseze” perfect pe mine. Dar cel mai important lucru atunci cand cumpar o rochie e ca aceasta trebuie sa ma incante pe mine, sa corespunda dorintelor mele.

La job imi place sa ma imbrac de asemenea in diverse tinute office sau casual, cum ar fi cea de mai jos cu o fusta netipatoare si o camasa care sa se potriveasca perfect pe mine.

fusta-casual-urban-735

In zilele la care numarul intalnirilor e mai mic si in care programul de lucru e mai lejer, sau la diverse sarbatori dedicate femeilor  e mai lejer obisnuiesc sa port rochite cum este cea de mai jos.rochie-rinascimento-743

Recunosc inca o data,ca, primavara sunt mai tot timpul in rochii lejere, potrivite pentru tinutele de zi, sa imbine putin din chic si casual ,in rochii in culori pastelate intocmai cu renasterea naturii.Recunosc de asemenea ca am doua rochii in culori de roz si negru, asa de potrivite unei optimiste ca si mine.Si da, imi place sa fiu admirata pentru eleganta mea.Si culoarea pielii mele este avantajata de culoarea roz, care de asemenea imi pare o culoare usor de accesorizat cu diverse accesorii.Primavara e momentul oricarei femei cand parca orice femeie infloreste.

Tu cum stralucesti primavara asta ?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer