Ce am mai scris ?
Loading...
joi, 18 aprilie 2013

Purtati balerini sau sandale ?

12:52

Cu toate obisnuim sa purtam vara incaltaminte mai usoara precum sandale fara toc, diversi papuci stil flip-flops sau balerini.

Papucii flip-flops nu prea imi plac, pentru ca pur si simplu nu ma simt bine cu ei. Parca nu imi ofera asa un suport si sunt oarecum incomozi, plus ca parca nu ma protejeaza de lovituri.

Vara, pentru iesirile la plimbare sau la cumparaturi, obisnuiesc sa port sandale din piele naturala cu toc de 2-3 cm care sa imi protejeze si putin unghiile dar obisnuiesc sa port destul de des balerini.

Imi cumpar anual cred ca cel putin 5-6 perechi, fara sa exagerez. Sandale la fel de multe. Cand vad ceva ce imi place, mi-i iau si gata. Nu mai stau pe ganduri.Pentru ca apoi ma tot gandesc la ei, vad la altcineva ceva asemenator si cat de bine le sta, si apoi fac riduri degeaba. Si tot eu pierd :).

Adevarat e ca balerinii au talpa destul de subtire si ca nu preia foare mult socurile din timpul mersului mai ales pe suprafetele denivelate, dar imi plac pentru ca ma simt bine in ei.

In general optez pentru incaltaminte moderna confortabila si cat se poate de lejera.Si important e sa fie din material “sanatos” sa nu imi faca rani la picioare, sa nu apara calcaie crapate sau diverse iritatii.

Apoi depinde si unde ma duc, depinde de vremea de afara si depinde si cat de remarcata sau discreta vreau sa fiu.

Recent mi-am luat  acesti balerini SUGAR pentru femei LITTLE HAIAU STRIPE de la zorilestore.ro. Mi-au atras atentia in primul rand asupra design-ului si culorii care pur si simplu ma inveseleste. I-am incaltat doar o data pana acum, pentru ca nu a fost timp de mai multe ori, din cauza vremii de afara.

balerini

Pot spune cu usurinta ca sunt foarte comozi, talpa nu e foarte subtire asa ca micile denivelari sau obiecte de pe jos nu se simt asa rau, au o culoare mai mult decat placuta si sunt veseli. Ca si mine de altfel.

Zambiti, pentru ca in primul rand zambiti pentru voi si apoi pentru altii.

Si e sanatos.

Pupici!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer