Ce am mai scris ?
Loading...
marți, 19 februarie 2013

Drumul catre inelul de logodna perfect

19:58

Stim cu totii (femei si barbati deopotriva) ca femeile sunt mari iubitoare de bijuterii. Parca au o atractie pentru metalele pretioase, parca le insenineaza ziua.

Dar cand vine vorba de inelul de logodna ? Socoteala nu mai e aceeasi. Pentru ca trebuie sa fie ceva cu adevarat special, ceva care sa te poti “mandri” la prietenele tale cu inelul de logodna primit, ceva pentru care sa fii invidiata la maxim.Fie ca il zarim in paginile unei reviste, in vitrina unui magazin sau pur si simplu pe degetul unei necunoscute, ne taie respiratia. E acel ceva care tie iti va aminti toata viata despre momentul de romantism cand ai fost ceruta in casatorie,ceva care va fi pe degetele tale pentru totdeauna si care parca iti sopteste declaratia de dragoste a iubitului tau.

Unele domnisoare vor sa primeasca un inel finut, cu un diamnat incastrat in aur alb.Altele vor sa primeasca unul cu o piatra mai impunatoare.In ambele cazuri o piatra autentica e de dorit. Variante frumoase si destul de atragatoare se gasesc si in magazinele online de bijuterii.

Si da, si mie mi se pare foarte potrivit si romantic sa primesti un inel de logodna.si de asemenea imi plac foarte mult inelele.Cel de mai jos mi-a luat mintile. Face parte din colectia de inele de logodna La Rosa. E foarte finut si consider ca mi se potriveste perfect.

Eu prefer aurul galben, sa fie de 18 K si de preferat sa fie cu un diamant :P .

 

inel de logodna

Mai urmeaza sa alegi o verigheta super pe care sa o porti langa inelul de logodna.

Acest lantisor cu diamant incastrat in pandativ e de-a dreptul minunat, si credeti-ma ca nu e un model de tinut in cutiuta cu bijuterii

 

pandativ diamant

 

In magazinul online La Rosa poti gasi modele frumoase de inele de logodna cu pietre la pret "decent" si de cea mai bune calitate. Dispun de o gama larga de bijuterii, de la verighete din aur, inele de logodna din aur sau cu diamante,poti gasi bijuteria potriviata pentru orice eveniment special din viata ta.

Si daca tot vorbim de verighete, colectia de verighete La Rosa e de-a dreptul speciala. Oricine cuplu isi poate gasi verighetele potrivite, adaptate gustului si bugetului de care dispune.

7 comments:

  1. inelul acela cu diamant e chiar special. Are si un pret pe masura dar merita.
    I like it

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt toate! Imi plac in special cerceii in forma de frunze. Atat de simpli si atat de deosebiti! Eu personal sunt fana a bijuteriilor din argint

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. poate iei si tu la gagica ta unul, daca nu esti zgarcit.

      Ștergere
  4. nu mai vede el papa cald multe vreme

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi se par mai frumoase inelele de logodna facute din aur alb. Iar ca piatra pretioasa, safirul sau diamantul mi se par cele mai deosebite.

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer