Ce am mai scris ?
Loading...
marți, 19 februarie 2013

Vopseaua perfecta pentru parul tau

17:44

Stim cu toate ca podoaba capilara e accesoriul cel mai de pret al nostru, si de care trebuie sa avem foarte mare grija.

Daca pentru un barbat, vopsitul parului nu reprezinta un “must” (desi poate pe unii ar trebui sa ii intereseze destul de mult), pentru o femeie e o foarte mare bataie de cap, asta daca nu stie ce sa aleaga.

Si de multe ori femeile au tendinta de a cumpara vopseaua(culoarea) de par care e la moda. O schimbare de look atunci cand vorbim de culoarea parului nu trebuie sa insemne “ce e in tendinte” ci acea nuanta care ti se potriveste tie corespunzator cu coafura,tipul de ten si cel mai important in functie de culoare pielii.

In primul rand vopseaua de par trebuie sa fie de calitate,sa aiba o nuanta frumoasa si o stralucire pe masura, sa acopere acele fire de par inestetice, sa nu necesite vopsiri asa dese (sa tina cel putin o luna). Vara e si mai greu, pentru ca trebuie sa fie cat se poate de rezistenta. Razele soarelui decoloreaza foarte rapid parul.

Pe mine m-a impresionat placut vopseaua de par L’Oreal(in speta L'Oreal Recital Preference Vopsea Par - B 01 - Blond Ultra Deschis Natural ) pentru ca arata  frumos pe par, are o culoare luminoasa si durabila. Sunt foarte multumita cum se comporta.Pot spune ca o luna de zila stau cat se poate de linistita.

L'Oreal Recital Preference Vopsea Par

 

Mai mult parul se mentine moale si matasos, de la radacini si pana la varfuri.Uneori ma prinde si 5 saptamani fara sa observ o scadere a stralucirii.

O vreme am folosit L'oreal Excellence Blonde Supreme happydance care s-a comportat foarte bine, mult mai bine decat vopseaua de la salon.

Mai nou au aparut si vopsea de par L’Oreal tip spuma care au avantajul ca nu curg, sunt  simplu de utilizat chiar si in zonele greu de atins,iar spuma se aplica foarte simplu prin masaj la fel ca un sampon. Au de asemenea avantajul ca se impregneaza foarte usor pe tot parul si acopera in mod egal fibrele capilare. Am folosit si eu odata si m-am vopsit singura-singurica. Rezultatul a fost mai mult decat multumitor.

Tu ce vopsea de par folosesti ?

3 comments:

  1. eu tot cu L'oreal, desi sunt roscata si imi cam apar fire de par alb. Acopera bine si deocamdata multumita desi ma vopsesc lunar

    RăspundețiȘtergere
  2. eu tot cu lorealu' si e acceptabil..nu am un par asa mare

    RăspundețiȘtergere
  3. ideal e sa nu ai nevoie de vopsit parul.

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer