Ce am mai scris ?
Loading...
miercuri, 27 februarie 2013

Il astept..desi nu stiu cum e

14:30

E trecut de ora 10.Stau pe scaun in spatele biroului,ma uit pe fereastra si visez.Ma uit undeva departe, fara sa observ ceva anume.

Martie, Martisor, Luna femeii, ghiocei,primavara, cadouri pentru 8 Martie, romantism..si tot asa.Numai la asta imi sta gandul.

Chiar daca vremea nu prea tine cu mine, chiar daca acel soare primavaratic mult asteptat intarzie sa apara, sa imi incalzeasca si mai mult sufletul.

wallpaper-primavara-2560-1600

Parca zimbesc singura in sinea mea. Parca am o euforie asa placuta, parca sufletul rade in mine. E o zi altfel.Parca astept sa treaca orele si sa pot pleca acasa.Un coleg parca ma observa.Imi spune ca sunt mai luminoasa astazi. Incepe si ma intreaba daca nu cumva m-am tuns  sau daca mi s-a intamplat ceva placut.Si ma rusinez putin ca ma surprinde astfel.

Sunt putin jucausa,schimb ceva sms-uri cu cineva drag(va dati seama voi cine poate fi), zambesc uitandu-ma la telefon.

Ma duc la oglinda, parca levitez, parca zimbesc in sinea mea, ma simt altfel, ma simt mandra(femeile stiu senzatia) si ma simt tare bine.

Astept sa treaca orele, ma uit in neant, parca simt emotia si deja planuiesc sa ma intorc spre casa pe jos, sa simt aglomeratia orasului si inghesuiala de la martisoare. Ma duc sa le observ, sa ii vad pe toti cum alearga dupa un martisor, dupa un cadou special, cum pleaca fiecare cu o floare in mana.

Ma gandesc deja si la martisorul de 1 Martie, la cadouri pentru 8 Martie, ma gandesc si incerc din rasputeri sa ghicesc ce voi primi de 8 Martie. E de-a dreptul imposibil, pentru ca din multitudinea de variante care imi vin in minte..de fiecare data m-a surprins placut cu totul altceva.

E genul care parca planifica minutios momentul..parca imi citeste gandurile...desi nu i le spun..si ma chinui sa arunc mult mister, sa il pun pe jar ..sa nu stie ce sa aleaga.Dar e prea “istet”. Poate astea sunt si punctele noastre forte care ne mentin relatia vie si ne impiedica transformarea relatiei intr-una monotona.
Parca de fiecare data cand iesim incearca sa fie atent, sa observe discret si sa invete ce ma face fericita..la ce ma uit si ce imi place.

Anul trecut prin noiembrie, ne plimbam pur si simplu intr-o duminica seara pe strada. Era o zi mai friguroasa cu putini oameni pe strada. Ne oprim in fata vitrinei unui magazin inchis.Il intreb simplu care cizme crede el ca mi-ar placea de acolo. Si erau peste 10 modele. Si fara sa exagerez, pot sustine cu tarie ca a ghicit pur si simplu ce mi-ar fi placut.Era asa sigur pe el despre modelul dorit de mine. Si nu mai fusesem niciodata cu el acolo.

Am fost asa incantata, am izbucnit intr-un ras incat mi-au dat si putin lacrimile de fericire.Parca m-am pleostit pur si simplu.

La fel cum ziceam mai sus. Imi e de-a dreptul imposibil sa ghicesc ce imi va oferi drept cadou de 8 Martie.

Pupici !

horoscop zilnic balanta

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
Toggle Footer