Ce am mai scris ?
Loading...
luni, 25 februarie 2013

Tu cum te mentii frumoasa ?

12:50

Se spune ca un ten bine ingrijit se vede dar mai ales se simte! Cu toate vrem sa aratam cat mai bine, sa fim atragatoare. Si, pentru a crea acel efect wow mult dorit, nu e suficient sa ai o tinuta vestimentara asortata si corect accesorizata daca tenul nostru nu e corect ingrijit.

Unele dintre noi nu intelegem ca ingrijirea corporala trebuie facuta constant.Si vine o vreme cand ridurile(chiar de pe la 25 de ani) incep sa ne dea batai de cap.

Cu toate ne dorim sa aratm cat mai bine, sa ne pastram vesnic tinere, sa ne simtim bine in pielea noastra.

E oarecum bizar, pentru ca atunci cand eram mici ne doream sa crestem mari, sa purtam pantofi cu toc, sa ne putem machia.

Odata ce am crescut si purtam pantofii cu toc mult ravniti, cand glossu-ul  e ceva obijnuit, ne admiram propriul ten si ne-am dori sa aratam ca atunci cand eram la liceu,sa ne pastram pielea cat mai tanara si sa amanam aparitia ridurilor, a  cearcanelor si a pungilor din jurul ochilor.

Desi se spune ca alimentatia este cea mai importanta si este cea care ne ajuta sa ramanem in forma si care ajuta destul de mult la aparitia efectelor imbatranirii prin vitaminele pe care le contin, uneori parca totusi nu e suficient.

Ce putem face atunci cand observam ca nici alimentatia sanatoasa nu ne ajuta si primele cute incep sa apara in jurul ochilor, sau alte riduri fie ele chiar si pe corp, pe piept sau chiar pe gat?

Incepem sa ne spunem ca e din cauza stresului si ca asta e lumea in care traim. Altii spunem ca e din cauza orelor insuficiente de odihna, altii ne spunem ca e genetic. Dar ce facem pentru inlaturarea ridurilor sau prevenirea aparitiei? Pai da, cel mai bine e sa prevenim.

Dermatologii sustin ca pozitia din timpul noptii accelereaza aparitia ridurilor si ca, daca dormi intr-o parte, liniile inestetice care se formeaza la nivelul obrajilor si gurii, daca dormi pe burta iti vor aparea riduri pe frunte si ca cel mai indicat ar fi sa poti dormi pe spate pentru relaxarea totala a musculaturii fetei.

Ne-am dori sa ne simtim pielea rehidratata, foarte fina si atunci cand ne uitam in oglinda sa ne simtim/parem cat mai tinere.

Cu toate ne dorim o crema care sa imbunatateasca textura pileii, sa o regenereze,care sa diminueze ridurile si liniile fine si sa previna aparitia acestora, sa improspateze tenul si sa reduca cat mai mult porii indepartand in acelasi timp impuritatile.

Crema cu caviar mi-a placut cel mai mult. Iti face pielea asa placuta la atingere incat iti vine sa zambesti singura.Parca deja ai o stare de multumire.Are rolul de a creste secretia de colagen,foarte utila in regenerarea pielii prevenind imbatranirea. Si pentru ca uneori e important sa folosesti produse din aceeasi gama atat pentru demachiere,tonificare cat si pentru  nutrite,deoarece substantele active care intra in componenta acestor produse sunt astfel alese incit sa completeaza una pe alta imbunatatind efectul fiecareia in parte am combinat-o cu lotiunea de corp imbogatita cu extract de caviar,cu un efect emolient. Incercati si o sa vedeti.

 diet-esthetic-caviar-crema-hidratanta-cu-caviar___3 diet-esthetic-caviar-lotiune-de-corp-cu-caviar___3

Cea mai mare nebunie a fost cand am zis sa incerc crema cu venin de sarpe. Pot spune ca am incercat-o din curiozitate la recomandarea unei prietene care spune ca are rolul de a reduce liniile fine intr-un timp scurt si am considerat-o destul de buna pentru prevenirea aparitiilor ridurilor. Eu fiind mai tinerica,decocamdata cu destul de putine riduri, pot spune ca nivelul de hidratare oferit e mai mult decat optim iar coloritul pielii pare altfel. Pielea parca devine moale si matasoasa. Am folosit-o si pentru ca e 100% naturala ceea ce mi se pare destul de important si pentru ca este un produs ideal pentru toate felurile de ten si ca previne efectul anti imbatrinire si antirid.

diet-esthetic-snakeactive-crema-anti-rid-de-zi-si-de-noapte-cu-venin-de-sarpe___3

Crema cu aur inca nu am testat-o dar am auzit ca face minuni.Urmeaza si pot spune ca sunt nerabdatoare. Se spune ca are si ca are rolul de a hidrata, a regenera si revitaliza, iar tenul se simte mult mai luminos iar efectul antiimbatranire si antirid  e de exceptie

 diet-esthetic-gold-crema-pentru-ten-cu-aur___3

Toate aceste creme pot fi oarecum cu rezultate slabe daca lucrurile de baza nu sunt facute, printre care si curatarea fetei seara si dimineata, tonifierea ei seara, inainte de culcare si aplicarea de creme protectoare.

Tu ce crema pentru ingrijirea corpului ?

Pupicei!

6 comments:

  1. eu tot cu aloe vera si nu pot zice ca sunt dezamagita

    RăspundețiȘtergere
  2. cand cumperi o crema trebuie citit foarte bine prospectul, conteaza tenul si trebuie sa te tii

    RăspundețiȘtergere
  3. ma sperie putin gandul la ingredientele alea cu venin ;((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai de ce. Pur si simplu incearca si vei vedea cum pielea ta e altfel.Si vei adora

      Ștergere
  4. e putin de speriat cand auzi "snake", dar sunt si altele care nu au acel venin si sunt faine. Eu sunt cu "Farmec"-ul(femeiesc) si da rezultate :P

    RăspundețiȘtergere

 
Toggle Footer